Ara
YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ

Yazılım Mühendisliği Bölümü 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi

12.06.2026 10:30

Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Yazılım Mühendisliği Bölümü 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, akademik personel, öğrenciler ve ailelerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.

Törene; Fakülte Dekanı Prof. Dr. Zeydin PALA, dekan yardımcıları, bölüm başkanları, öğretim elemanları, mezun öğrenciler ve aileleri katıldı. Mezuniyet coşkusunun ve gururunun bir arada yaşandığı törende öğrenciler, eğitim hayatlarının önemli bir dönüm noktasını geride bırakmanın mutluluğunu yaşadı.

Programın açılış konuşmasını gerçekleştiren Fakülte Dekanı Prof. Dr. Zeydin PALA, mezun öğrencileri tebrik ederek meslek hayatlarında başarı dileklerinde bulundu. Yazılım mühendislerinin ülkemizin bilimsel ve teknolojik gelişiminde önemli bir role sahip olduğunu vurgulayan PALA, öğrencilerin eğitim süreçlerinde kazandıkları bilgi, beceri ve birikimleri toplum yararına kullanacaklarına inandığını ifade etti.

Mezun öğrenciler adına konuşma yapan Bölüm Birincisi Yunus Emre ULUÇ ise eğitim hayatları boyunca kendilerine destek olan akademisyenlere ve ailelerine teşekkür ederek mezuniyetin kendileri için yeni bir başlangıç olduğunu belirtti.

Tören kapsamında bölümde dereceye giren ilk üç öğrenciye başarılarından dolayı plaket ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Ayrıca mezun olan tüm öğrencilere başarı plaketleri verilerek akademik hayatları boyunca gösterdikleri emek ve başarıları onurlandırıldı.

Program, öğrencilerin büyük bir heyecan ve coşkuyla gerçekleştirdiği geleneksel kep atma seremonisi ile sona erdi. Mezunlar ve aileleri, bu anlamlı günü hatıra fotoğraflarıyla kayıt altına aldı.

Yazılım Mühendisliği Bölümü olarak tüm mezunlarımızı tebrik ediyor; meslek hayatlarında sağlık, mutluluk ve başarılar diliyoruz.